61097
Czasopismo
W koszyku
Treścią książki jest analiza rynku przedsiębiorstw i istoty oraz zakresu koncepcji marketingu partnerskiego, ilustrowana licznymi uwagami praktycznymi oraz przykładami wprowadzenia tej koncepcji przez wybrane polskie przedsiebiorstwa. Książka jest kierowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków marketingowych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Kleszczów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 188-194.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej